Outlook 2007 vs. RSS

Én megpróbáltam.. Miután váltottam Outlook 2007-re, lecseréltem a jól bevált SharpReader RSS olvasót, és Outlook alól olvastam az RSS-eket. Olyan apróbb dolgokkal együtt tudtam még élni, hogy nem lehet pl. csak egy feednél lekérni az összes elemet, pár feedre ‘RSS Feeds’ reported error (0x8004010F) : ‘The operation failed. An object cannot be found.’ hibát dobott (erre javaslat ezen az oldalon a legalsó postban), stb. De most belső intranetes wikiről a frissítéséket is RSS-sel szerettem volna leszedni, az viszont jelszóval védett hely. Ezt az Outlook és az IE7 (amennyire én tudom) viszont nem támogatja.

Úgyhogy új RSS olvasót kerestem, végül az RSSBandit mellett döntöttem, eddig szimpatikusnak néz ki. Kezeli a jelszóval védett feedeket rendesen (a felhasználóneveket és jelszavakat pedig titkosítva tárolja az application data könyvtárban lévő subscriptions.xml konfigurációs fájljában).

Külön élmény volt még, hogy az Outlook szépen tud OPML formátumú feed listát importálni, exportálni viszont már nem hajlandó. Ezt visszavonom, most találtam meg, hogy a jobbgombos menüben ugyan nincs benne, de a File/Import and export menüjében ott van:) Most már csak annyi gondom maradt, hogy van pár feed, amit nem tudok törölni az Outlookból, "Cannot delete the folder" és permission gondokra hivatkozik.

Reklámok
Kategória: Tech | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

