Project Server szinkronizációs hiba

Szinkronizálni akartam újra a Project Server felhasználókat az Active Directory címtárban lévőkkel és ez a hiba fogadott:

"The Active Directory group partially failed to synchronize with the Enterprise Resource Pool on date at time"

 Ez még egy kicsit kevés az elinduláshoz, így megnéztem az eseménynaplót is:

Component: AD Connector
File: AutoADProcess
Line: -1
Description: <Description><![CDATA[AD Res Pool Sync – failed to issue the PDS Resource Deactivate request]]></Description>

Ettől se lettem okosabb:-) KB cikkek között rákeresve találtam egy nagyon hasznosat: 

How to troubleshoot Active Directory synchronization issues in Project Server 2003 http://support.microsoft.com/kb/887025

Innen volt link egy olyan kis alkalmazásra, amivel rá lehet venni a Project Servert, hogy fájlba is naplózzon: SetTracing utility

Ezt beállítva néhány sor átnézése után ráakadtam a probléma forrására: 

<Item><Type>Warning</Type><Severity>4</Severity><Time>09/10/07 09:57:16</Time><Data><Error><Component>AD Connector </Component><File>AutoADProcess</File><Line>-1</Line><Description><![CDATA[AD Res Pool Sync – PDS ADD Res failed : Gipsz Jakab]]></Description></Error></Data></Item>

A felhasználónak régen el lett írva a neve, és úgy került át a Project Server felhasználók közé. Azóta javítottuk az elírást, így azonban azonos felhasználónévhez különböző teljes név tartozott, ezzel pedig nem tudott mit kezdeni a Project Server. Miután módosítottam a Project Serverben is a nevet, egyből ment a szinronizáció. 

Szóval a SetTracing eszköz jóbarátunk:-)

Kategória: Tech | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Hozzászólás