Mi a system tray magyar neve?

Egyik segédlet írása közben kellett volna a system tray-re hivatkoznom. Gondoltam, írom a magyar nevét, de hosszas keresés után se találtam meg:) Egy idő után próbáltam más oldalról megközelíteni a problémát, az angol Windows felületén kezdtem el keresni, hogy hova van kiírva a system tray, és ennek megfelelően megnézni a magyarban. De nem találtam sehol. Egyedül a start menü beállításaiban szerepel ez a felületi elem, és ott Notification Areanak hívják (értesítési terület). Lehet, hogy nem is system tray a neve a jobb alsó sarokban lévő, ikonokkal teli résznek?:)

Pont most találtam meg, hogy tényleg nem system traynek hívják állítólag: Why do some people call the taskbar the "tray"?

Szerintem én se hallottam soha olyan embert, aki értesítési területnek hívta azt a részt:)

Reklámok
Kategória: Tech | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

