WSUS vs. SQL: második menet

Korábban már írtam róla, hogy egyszer sikerült az egyik szerverünket megfektetnie a WSUS és SQL Express párosnak, a WSUS kérései hibát okoztak az SQL Server kiszolgálófolyamaiban, az meg mindegyikről készített rendesen egy 3 MB-os dump-ot. Ezt viszont eljátszották 10 másodpercenként, úgyhogy előbb-utóbb az összes hely elfogyott. Akkor a WSUS egy System Center Essentials 2007 része volt, utána az SCE-t leszedtem, csak külön WSUS-t raktam, és az majd egy évig vígan muzsikált.

Nemrég újra előjött a gond, a hiba részleteit megírtam a Technet fórumra (WSUS causes EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION in SQL Server), is, de nem jött érdemi válasz. Végül WSUS újratelepítés lett, de most már nem a beépített Windows Interal Database-t használom, ami a C-re rakja a könyvtárát benne a LOGS alkönyvtárral, amibe a dumpok kerülnek, hanem normál SQL Servert használtam, és azt telepítéskor rendesen beállítottam. A WSUS leírásban se találtam olyan kapcsolót, ami a teljes Windows Internal Database könyvtárat rakná át a C:\windows\sysmsi helyről máshova, csak az adat könyvtárat lehet állítani a WYUKON_DATA_DIR opcióval.

Azért furcsa a dolog, mert nekem már kétszer is előjött a hiba, de nem láttam, hogy más is találkozott volna ilyesmivel. Lehet, hogy csak engem nem szeret a WSUS:)

Reklámok
Kategória: Tech | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

