ISO fájl használata Windows Vista x64-en

Elég sok telepítőkészletünk ISO-ban van meg, nincs kedvem CD-kel vacakolni:) Viszont a Microsoft Virtual CD-ROM, amit eddig használtam, nem megy 64 bites Vistán, így más megoldás után kellett nézni.

Itt és itt találtam jó összefoglalókat, hogy milyen lehetőségek vannak. Én végül a MagicDisket választottam, annak van x64-es telepítőkészlete is, egyelőre működött (pár, mint az előző bejegyzésben írtam, nem stabil a gépem,  és még nem tudom, mi az oka).

Ah, azért a mount parancs nagyon hiányzik:-)

Reklámok
Kategória: Tech | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

