Besh o droM Toulouse-ban!!

Ma Besh o droM koncert volt Toulouse-ban! A Rio Loco fesztivál keretén belül léptek fel a Garonne parton, fantasztikus koncert volt, a franciáknak is nagyon tetszett:

besh-o-drom-toulouse

A legjobb az egészben, hogy szinte véletlenül találtam rájuk, az itteni konzulensem szólt, hogy most van ez a fesztivál, és érdemes kinézni. Mikor odaértem a helyszín közelébe, épp egy instrumentális szám vége volt. Utána pedig kezdődött az ének, mégpedig magyarul! Alig akartam hinni a fülemnek, természetesen rohantam be:) A koncert végén a színpad előtti kemény magra lettem figyelmes, akik hangos Vissza! Vissza! kiálltásokkal bíztatták a zenekart:) Így még nagyobb élmény volt a koncert, hogy magyarokkal is találkoztam kint. Egy itteni fesztiválra jöttek ki egy színházi előadással, sajnos már holnap mennek is haza, de így is jó volt magyar szót hallani:-)

Kategória: Élet | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

