This connection requires an active Internet connection

Vista alatt volt egy idegesítő probléma: ha WLAN-on keresztül csatlakoztam az Internetre, akkor néha nem lehetett kapcsolódni a VPN kapcsolotakhoz, mert ahhoz a Vista szerint Internet kell. Hiába tudtam, hogy de én igenis csatlakozva vagyok, nem lehetett rábeszélni, hogy azért csak próbáljuk meg ezt a kapcsolódás dolgot:-)

Itt megtaláltam a megoldást: Fix: This connection requires an active Internet connection

Control Panel\Network and Internet\Network Connections -> és innen már lehet csatlakozni.

Reklámok
Kategória: Tech | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

