Három könyv

Tegnap este (azaz inkább már ma hajnalban:) fejeztem be a harmadik könyvet is azok közül, amiket magammal hoztam Franciaországba. A repülőtéren vettem még őket bent a terminálon, ott már nem számolják bele a súlykorlátba, amiből így is sikerült 1-2 kilóval kilógnom, de szerencsére most se kötözködtek.

Neil Gaiman: Neverwhere. Még hazafelé Angliából talált meg ez a könyv, fél áron volt:) Gaimanról már írtam, szeretem az írásait. Ez is lebilincselő volt, egyre jobban elmerülni London Below különös világában. Mintha nemrég jelent volna meg magyarul is, rémlik a plakátja.

Gabriel García Márquez: Szerelem a kolera idején. A filmmel kapcsolatban volt felhajtás, azt nem láttam még, de gondoltam a könyvet elolvasom. Korábban a Száz év magánnyal vegyesek voltak az érzelmeim, valahogy olyan volt, mintha 50 oldalanként stílust váltott volna a könyv, realista életképekből mágikus mesévé. Most már lehet hogy azért, mert ismerős volt Márquez, de ez jobban megragadott. Nem volt ez se könnyű olvasmány, de így legalább szépen lehet adagolni. Kiül az ember este még a parkba, főtérre, és elolvas ötven oldalt belőle. Nagyon sok mindenről mesél Márquez, életről, öregségről, szerelemről, kitartásról..

Ken Follett: Az idők végezetéig. A katedrálist nagyon szerettem, magával ragadott, nagyon beleéltem magamat a történetbe, közel kerültek a szereplők hozzám. Kíváncsi voltam a folytatásra, és nem kellett csalódnom benne. Grandiózus a történet, össze-össze fonódik a szereplők élete újra meg újra a történelmi eseményekkel, de ugyanakkor mégis inkább a város életéről és a főszereplők öröméről, szomorúságáról szól. Megint volt szerencsére olyan, akikkel tudtam azonosulni:) Több, mint 1000 oldal, de le se tudtam tenni, három este (és éjszaka) kellett, hogy megtudjam mi lett a katedrális és a titokzatos levél sorsa.

Hát nem osztottam be valami túl jól a tartalékokat, most nézhetek újabb könyv után:-)

Reklámok
Kategória: Élet | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

