Dell QuickSet handle leak

Sikerült végre úgy-ahogy stabil állapotba hozni a laptopomat. Az egyik problémaforrás a Dell QuickSet programja volt, amivel pl. hálózati profilok között lehet váltani. A Feladatkezelőben vagy a Sysinternals Process Explorerben is megjelenő Handles szám elég magas volt a gépen, így megnéztem, hogy mi használ ennyi leírót (a windowsos programok úgynevezett handle-n, leírón, keresztül érik el a megnyitott fájlokat, registry kulcsokat, tulajdonképpen minden operációs rendszer objektumot). Az operációs rendszer magját jelző System folyamat kb. 3000-et használt, a minimális funkcionalitást végző QuickSet 10897-et. Itt kezdett kicsit gyanús lenni a dolog:-) Process Explorerben megnézve a következő Event objektumra nyit egy csomó leírót:

\Sessions\1\BaseNamedObjects\PKU_QS

Új verzió nincs belőle (én a 8.2.20-asat használtam 64 bites Vistán). Írtam a Dell fórumára, de semmi válasz nem volt. Próbáltam regisztrálni a Dell magyar oldalán keresztül, május óta ez a hibaüzenet: "Registration is temporarily unavailable. Please try again later." Úgyhogy leszedtem, egész jól megvagyok nélküle:-).

Kategória: Opre | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

