ATCA Summit 2008

Bár úgy volt, hogy ebben a félévben már nem utazom semerre, múlt héten be kellett ugranunk megtartani egy előadást egy kollégámmal az ATCA Summit 2008 konferencián. A konferencia Santa Claraban, Kaliforniában volt, úgyhogy ez egy hét USA-t jelentett:-)

Most másodjára már könnyebben ment a készülődés, utolsó este pakoltam be:) A határnál se volt semmi gond, rekord idő alatt átjutottam: New Yorkban a gép leszállásától kezdve 30 perc kellett a csatlakozás beszállókapujának eléréséhez. Ebben benne volt a repülőből kijutás, vízum ellenőrzés, ujjlenyomat vétel, csomagfelvétel, csomagátvizsgálás, csomagvisszaadás, biztonsági ellenőrzés, fél repülőtér bejárása és a jegyellenőrzés. Mondjuk az utolsó részen futottam végig, hogy elérjem a gépemet, még a cipőmet se vettem fel a biztonsági ellenőrzés után:) – csak azért, hogy mikor odaérjek a beszálláshoz kiderüljön, hogy 3 órát késik a következő gép:-)

Újra az amerikai hangulat: automata váltós autó, 6 sávos autópálya, fánk és palacsinta reggelire (semmi normálist nem esznek, nem csoda, hogy el vannak hízva), mexikói és ázsiai vendégmunkások mindenhol, jég nélkül nincsen ital, hangosan beszélő emberek. De azért tetszik ez az ország is, most is sikerült jó pár kedves emberrel találkozni. San Francisco pedig nagyon jó hely, legjobban talán a Golden Gate fogott meg:

Másfél napom volt körbenézni, utána kezdődött a konferencia. Irány a Szilícium-völgy, elmentünk szinte az összes nagy IT cég központja mellett:) Aztán megkezdődött a konferencia. Mi a Service Availability Forum szervezet színeiben jöttünk ki (a csoportunk akadémiai tagja az SA Forumnak), és az SA Forum Educational Session keretében a nagy rendelkezésre állású alkalmazások fejlesztéséről beszéltünk. Bár nem volt túl sokan, de a hallgatóságnak tetszett, nemhiába, színes-szagos-hangos demóval készültünk:-)

image image

De a kaland még az út végére maradt, amikor azt hittem, már csak szépen hátra kell dőlni, és megpróbálni aludni a repülőn, kicsit máshogy alakultak a dolgok:) New Yorkban olyan rossz idő volt, hogy nem tudtunk leszállni ott, helyette Washingtonban tette le a gépet a pilóta tankolni, majd este vissza New Yorkba. Addigra természetesen már lekéstünk a csatlakozást, később sikeresen átfoglalták a jegyet, a gond csak az volt, hogy másnap este ötre. Így a repülőtéren éjszakázás után még délelőtt gyorsan beugrottam Manhattanbe szétnézni kicsit;-), és utána következett a hazaút az öreg kontinensre. Jó volt, szép volt, de a majd két napos hazavergődésben piszkosul elfáradtam. Mondjuk újra megnéztem New Yorkot, szóval egy szavam se lehet, ez is igazán élmény dús egy hét volt;-)

Kategória: Élet | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.