System Center Essentials 2007 majdnem telepítése

A System Center konferencián felbuzdulva gondoltam felrakom az SCE-t a demorendszerünkbe. 2007-ben tartottam róla egy előadást, meg egyszer próbáltam az egyik szerverünkre felrakni (de az SQL Express-t megfektette:), gondoltam, most akkor tényleg használom is majd! Hát, megint nem jött össze:)

1. Mindenből a legfrissebb alapon Windows Server 2008 volt fent, viszont MSDNAA-ból csak az SCE telepítő CD RTM változatát lehet leszedni. Az viszont nem megy fel Server 2008-ra, mert korábban jött ki nála (lásd itt), csak az SCE SP1-et lehet felrakni. A Technet fórumon valahol találtam egy bejegyzést, hogy hogyan lehet az SP1-ből kibányászott WSUS telepítőt rámásolva az RTM telepítőkészletbe felrakni, de most egy fél óra keresés után se találtam meg újra:) De nem is ez a lényeg.

2. A demo szerveren SQL Server 2008 van fent, arra pedig nem megy fel az SCE 2007. Nem is fog, majd legfeljebb a következő verzióban.

A beállított SQL 2008-at nem akartam leszedni, úgyhogy megint nem lesz SCE 2007-em 🙂

Reklámok
Kategória: Tech | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

