Értesítés, ha megjegyzést ír valaki a Live Spaces blogba?

Biztos én nézem be, de sehogy se találom meg, hogyan lehetne megoldani, hogy értesítést kapjak (email vagy RSS), ha valaki megjegyzést ír ide.

Ezeket találtam:

1. RSS: Categories, sub-feeds, and the "minimal" feed (favorite #2): minden egyes bejegyzéshez külön RSS comment feed van. Az összes megjegyzéshez nincsen, egyesével kéne minden bejegyzést hozzáadni az RSS olvasóhoz. Bravó:)

2. Who’s been commenting on my blog?:

  • Blog summary, Recent comment: ezek működnek, csak nekem nem ez kell, push típusú adatforgalmat szeretnék, ne nekem kelljen folyamatosan poll-olni.
  • What’s new feed: ez eleve egy elég hack megoldás, ráadásul szerintem nem is jó, hisz ez csak azokat a bejegyzéseket mutatja, amiket olyan emberek írnak, akik a baráti körömben benne vannak (csak Ők jelennek meg a What’s new with Your Network részben)
  • Windows Live Alerts: ez nekem a saját Spaces helyemre nem működik:( MSDN fórumokról küldi rendesen az értesítést, Spaces-ről meg nem, bárhogy állítom is be. Működik ez valakinek?

Bármi tanácsot szívesen veszek:-)

Kategória: Tech | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Egy hozzászólás a(z) 0ejegyzéshez

  1. Asterix szerint:

    Ez engem is erdekel… Ez a masik hatranya, a gyenge statisztika mellett…

Vélemény, hozzászólás?

