Dell laptop + WLAN kikapcsolása = visszavonás művelet

Régebben már néha előfordult a címben szereplő esemény, aztán a Windows 7 újratelepítés után egy ideig nem találkoztam vele, de ma megint tapasztaltam. Viszonylag zavaró jelenség: ha kikapcsolom a WLAN interfészt a laptopon a gép oldalán lévő gombbal, akkor azt egy undo műveletként értelmezi. Különösen zavaró ez, ha a legutóbbi művelet pl. egy fájl mozgatás volt:)

Elkezdtem keresgélni, itt volt is hasonló eset, de megoldást nem találtak. Aztán rájöttem, hogy csak kicsit gondolkozni kell:-) Mit változtattam az utóbbi időben, mivel lehet ez a jelenség kapcsolatban? Külső billentyűzetként egy Microsoft Natural Keyboardot használok, és felraktam hozzá nemrég a szoftverét, hogy lehessen az extra gombokat használni. A billentyűzeten van visszavonás gomb is.. Célegyenesben vagyunk;) A Dell laptop által küldött jelet valamiért visszavonásként is érzékeli, így a WLAN kikapcsolása mellett azt is végrehajtja.

Le kellett tiltani a billentyűzet szoftverében a visszavonás akciót (úgyse szoktam használni, a Ctrl+Z gyorsabb), így a problémát sikerült megkerülni.

UPDATE: gondoltam rendes leszek, és jelentem a problémát a Dell-nek. Fél óra szenvedés után rájöttem, miért nem szoktam aktívan használni a Dell oldalát. Kb. 25 percig tartott, míg be tudtam jelentkezni, úgy, hogy már volt felhasználóm:(( Ha a http://support.dell.com oldalt magyar területi beállításokkal nézzük, akkor észreveszi ezt, és az oldal félig-meddig magyarul jelenik meg, viszont bejelentkezés gomb az nincs. Irány a US oldal! Ott már van bejelentkezés gomb, de nem fogadja el a jelszót. Sebej, ott a Forgot password link. A szerint viszont nincs is regisztrálva ez az email cím. Akkor regisztráljuk újra, azon ne múljon. Szokás szerint feldobja a US regisztrációs lapot, ahol a címnél az amerikai államok küzül kéne választani:( Vissza a magyar oldalra. Ott viszont mivel nincs bejelentkezés gomb, nincs regisztráció gomb se:( Át a másik böngészőbe, ahol még nem jegyezte meg, hogy én a magyar meg a small business részleget választottam már. Ott kitörölni a link végét, és addig kattintgatni, amíg a support.euro.dell.com oldal My account részére eljutok. Itt a regisztrálásnál már nem kér címet, úgyhogy gyorsan meg is próbálok regisztrálni. Az eredmény az, hogy a regisztráció sikertelen, mert ez az email cím már benne van az adatbázisba. Mondanom se kell, hogy ez természetesen ugyanaz az email cím, amire 10 perccel ezelőtt a másik oldal azt mondta, hogy nincs benne az adatbázisban. Vissza a login oldalra, megint nem fogadja el az email címet. Ekkor jött az isteni szikra, hogy a login oldal URL-jében átírom a c=us részt c=hu részre. Megjelenik ugyanúgy a login oldal, de most már elfogadja az email címet, sőt egy félig-meddig magyar My account oldalt dob vissza. Ha van ilyen, akkor ezt miért nem lehet belinkelni a support oldalról?? Egyszóval az eredmény kiábrándító… A Dellnek a hardvere jó, a driverekkel nem volt gond eddig, a kiegészítő szoftverei bénák és bugosak, a weboldala pedig ha az USA-n kívülről próbálja valaki a bejelentkezéssel kapcsolatos funkciókat használni, akkor katasztrofálisak. (Na, amíg ezt így végig leírtam sikerült kicsit lenyugodni:-)

Reklámok
Kategória: Tech | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

